.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : ضرورت اولویت بندی اتمام پروژه ها در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به مشکلات بودجه ای خواستار اولویت بندی طرح ها برای اجرا و تکمیل شد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه وضعیت بودجه ای و اعتباری خوب نیست گفت: ناامیدی در شرایطی که با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، نگران کننده است.

وی افزود: در شرایط کنونی باید پروژه ها را اولویت بندی کنیم و در شرایط خاص اقتصادی باید با اولویت بندی طرح ها، مشکلات را حل کنیم.

وی درباره واگذاری پروژه ها با تاکید بر استفاده از این ظرفیت ها گفت: همچنین با بهره گیری از ظرفیت مالیات، صرفه جویی، اولویت بندی طرح ها و پروژه ها، کارها را پیش بریم.

استاندار مازندران با اظهار اینکه تمامی بخش ها به دلیل شرایط خاص کشور با کمبود اعتبار مواجه هستند به موضوع پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران اشاره کرد و گفت: بخشی از فرهنگ ما وابسته به دوران دفاع مقدس است و برای تکمیل آن باید کمک کنیم.

حسین زادگان بر لزوم انتقال و آشنایی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: در همه استان ها، پارک موزه به سرانجام رسید و در استان نیز باید روند ساخت تسریع شود. استاندار مازندران درباره توزیع اعتبارات از محل درآمدهای نفتی گفت: اعتبار ابلاغی ما در سال جاری ۹۸۸ میلیارد تومان است و امیدواریم با پیگیری مسئولان این اعتبار جذب شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.